Πέμπτη 14 Μαΐου 2020

Γ' ΤΑΞΗ Δημ. Σχ. Ραχιάς / Τριπόταμου Παρασκευή 15 Μαϊου 2020

1. Οι απαντήσεις από την άσκηση 2: 
1. I have a sister. She is little.
2. I have a white book.
3. I have a small garden. It is green.
4. I have a big computer. It is black.
5. I have a small ball. It is blue.

Παρακαλώ, διορθώστε τα λάθη σας!


2.Κάντε κλικ στην εικόνα για να δείτε το βίντεο με τα ρήματα στα αγγλικά.
                          video created by Doxa Skenteridou



3. Στο τετράδιο Γραμματικής - Ασκήσεων να γράψετε τις παρακάτω προτάσεις στα αγγλικά. Χρησιμοποιήστε ρήματα από το βίντεο.
1. Εγώ τρώω φρούτα στον κήπο.
2. Εγώ πλένω τα χέρια μου στο μπάνιο.
3. Εγώ κοιμάμαι στο κρεβάτι μου.
4.Εγώ παίζω με τους φίλους μου.
5. Εγώ σκαρφαλώνω σε δέντρα.
6. Εγώ δεν μπορώ να οδηγήσω.
7. Εγώ μπορώ να τραγουδήσω.
8. Εγώ παίζω ποδόσφαιρο στο σχολείο. 
9. Εγώ διαβάζω βιβλία. 
10. Εγώ γράφω με το μολύβι μου.

Οι σωστές απαντήσεις θα δοθούν στο επόμενο μάθημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...