ΔΕΥΤΕΡΑ 21 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2020
Ε'2
α) Κάνω εξάσκηση στις λέξεις για Ορθογραφία 5:
διαφορετικά ήθη =
φεύγω από ένα ξενοδοχείο =
Ιαπωνία =
ο διευθυντής =
δίνω =
ακόμη κι αν =
τον βγάζω έξω =
του αγοράζω – τον κερνάω δείπνο =
τα πρέπει και τα δεν πρέπει =
ήθη και έθιμα =
τρόποι =
β) Μαθαίνω τις λέξεις για Ορθογραφία 6:
Santa Claus = Άγιος Βασίλης
brings = φέρνει
I get the best mark in class = παίρνω τον καλύτερο βαθμό στην τάξη
tells lies = λέει ψέματα
cartoons = κινούμενα σχέδια
go to karate = πηγαίνω καράτε
I go to school on foot = πηγαίνω στο σχολείο με τα πόδια
What? = Τι;
How? = Πώς;
Who? = Ποιος ;
When? = Πότε;
Where? = Πού;
visit = επισκέπτομαι
walk the dog = βγάζω το σκύλο βόλτα
I go to sleep around 10 = Πηγαίνω για ύπνο γύρω στις 10
ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ:
a.m. = π.μ. (ante meridiem= προ μεσημβρίας/ πριν το μεσημέρι)
p. m. = μ.μ. (post meridiem= μετά μεσημβρίαν/ μετά το μεσημέρι)
γ) Άσκηση (γράφω στο τετράδιο στα αγγλικά):
1. Θα ήθελες λίγη σοκολάτα; ………………………………………………………………………
2. Θέλω (εσύ) να ανοίξεις το παράθυρο. ………………………………………………………………….....
3. Δεν θέλω να παίξω ποδόσφαιρο. ……………………………………………………………………….
4. Η μητέρα μου θέλει να αγοράσει ένα καινούριο αυτοκίνητο.
…………………………………………................................
5. Οι φίλοι μου θέλουν να πάνε διακοπές. …………………………………………………………………......
6. Θα ήθελε να μείνει στο σπίτι; ………………………………………………………………………
7. Αυτός δεν θέλει να την συναντήσει. ……………………………………………………………………..
8. Η Mαρία θα ήθελε να παρακολουθήσει τις ειδήσεις.
……………………………………………………...................
9. Θέλει η Πόπη να τον δει; ………………………………………………………………………
10. Θα ήθελα να δω τον διευθυντή. ……………………………………………………………………….
11. Θα ήθελα ο Γιάννης να με βοηθήσει στις ασκήσεις μου.
………………………………………………..........................
12. Ο δάσκαλος θα ήθελε τα παιδιά να είναι ευγενικά.
……………………………………………………....................
13. Τα παιδιά θα ήθελαν ο δάσκαλος τους να είναι καλός μαζί τους.
……………………………………......................................
δ) Στο Βιβλίο Εργασιών (Workbook) κάνω τις παρακάτω ασκήσεις:
Στην σελίδα 24 την άσκηση Β (διαβάζω τα γράμματα και γράφω στη διπλανή σελίδα το δικό μου γράμμα στο Αη Βασίλη).
Στην σελίδα 28 την άσκηση C (συμπληρώνω τις λέξεις που λείπουν στο γράμμα).