Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2020

 ΔΕΥΤΕΡΑ 21 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2020

 Ε'2

α) Κάνω εξάσκηση στις λέξεις για Ορθογραφία 5:

διαφορετικά ήθη =

φεύγω από ένα ξενοδοχείο =

Ιαπωνία =

ο διευθυντής =

δίνω =

ακόμη κι αν =

τον βγάζω έξω =

του αγοράζω – τον κερνάω δείπνο =

τα πρέπει και τα δεν πρέπει =

ήθη και έθιμα =

τρόποι =


β) Μαθαίνω τις λέξεις για Ορθογραφία 6:
Santa Claus = Άγιος Βασίλης
brings = φέρνει
I get the best mark in class = παίρνω τον καλύτερο βαθμό στην τάξη
tells lies = λέει ψέματα
cartoons = κινούμενα σχέδια
go to karate = πηγαίνω καράτε
I go to school on foot = πηγαίνω στο σχολείο με τα πόδια
What? = Τι;
How? = Πώς;
Who? = Ποιος ;
When? = Πότε;
Where? = Πού;
visit = επισκέπτομαι
walk the dog = βγάζω το σκύλο βόλτα
I go to sleep around 10  = Πηγαίνω για ύπνο γύρω στις 10

ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ: 
a.m. =  π.μ. (ante meridiem= προ μεσημβρίας/ πριν το μεσημέρι)
pm. = μ.μ. (post meridiem= μετά μεσημβρίαν/ μετά το μεσημέρι)


γ) Άσκηση (γράφω στο τετράδιο στα αγγλικά):

1. Θα ήθελες λίγη σοκολάτα;   ………………………………………………………………………

2. Θέλω (εσύ) να ανοίξεις το παράθυρο.   ………………………………………………………………….....

3. Δεν θέλω να παίξω ποδόσφαιρο.   ……………………………………………………………………….


4.  Η μητέρα μου θέλει να αγοράσει ένα καινούριο αυτοκίνητο.  
 …………………………………………................................

5. Οι φίλοι μου θέλουν να πάνε διακοπές.  …………………………………………………………………......

6. Θα ήθελε να μείνει στο σπίτι;  ………………………………………………………………………

7. Αυτός δεν θέλει να την συναντήσει.  ……………………………………………………………………..

8. Η Mαρία θα ήθελε να παρακολουθήσει τις ειδήσεις.  
 ……………………………………………………...................

9. Θέλει η Πόπη να τον δει;   ………………………………………………………………………

10.  Θα ήθελα να δω τον διευθυντή.   ……………………………………………………………………….

11.  Θα ήθελα ο Γιάννης να με βοηθήσει στις ασκήσεις μου. 
 ………………………………………………..........................

12.  Ο δάσκαλος θα ήθελε τα παιδιά να είναι ευγενικά.  
 ……………………………………………………....................

13.  Τα  παιδιά θα ήθελαν ο δάσκαλος τους να είναι καλός μαζί τους. 
 ……………………………………......................................



δ) Στο Βιβλίο Εργασιών (Workbook) κάνω τις παρακάτω ασκήσεις:
Στην σελίδα 24 την άσκηση Β (διαβάζω τα γράμματα και γράφω στη διπλανή σελίδα το δικό μου γράμμα στο Αη Βασίλη).
Στην σελίδα 28 την άσκηση C (συμπληρώνω τις λέξεις που λείπουν στο γράμμα).




ε) Παρακολουθώ τα παρακάτω βίντεο για εξάσκηση και επανάληψη:

Time - Daily routine (Η ώρα - καθημερινό πρόγραμμα)


Simple Present - Ενεστώτας Απλός



ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ - ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ:
Κάντε κλικ στις εικόνες για να κάνετε τις ασκήσεις!















ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ, ΠΑΙΔΙΑ!

ΔΕΥΤΕΡΑ 21 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2020

 Δ'2

α) Κάνω εξάσκηση τις λέξεις που είχα για Ορθογραφία 9: 

η θάλασσα =

μέρη, τόποι =

κτίριο =

χωριό =

επαρχιακή πόλη = 
                     
μεγαλούπολη =

σπίτι =

ταχυδρομείο =

θέατρο =    
                                  
θεατρικό έργο, παίζω =



β) Μαθαίνω τις λέξεις για Ορθογραφία 10:
play =θεατρικό έργο, παίζω

museum =μουσείο (μιουζίεμ)

café= καφετέρια(κάφεϊ) 
                                         
coffee =καφές (κόφι)

cinema= κινηματογράφος (σίνεμα)
                       
film =ταινία

shopping centre =εμπορικό κέντρο

block of flats= πολυκατοικία

flat= διαμέρισμα

sports centre= αθλητικό κέντρο

church= εκκλησία (ΤΣέρΤΣ)
                             
temple = αρχαίος ναός (τεμπλ)

γ) ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ - ΕΞΑΣΚΗΣΗ:
Οι ασκήσεις είναι διαδραστικές, δηλαδή μπορείτε να γράφετε και να εργάζεστε επάνω τους με το ποντίκι σας. Πατώντας FINISH έχετε το ποσοστό σωστών απαντήσεων επάνω στην άσκηση. Μπορείτε να τις επαναλάβετε όσες φορές θέλετε.
Κάντε κλικ στις εικόνες για να κάνετε τις επαναληπτικές ασκήσεις!













Κάντε κλικ στην εικόνα για να παρακολουθήσετε την ιστορία των Χριστουγέννων. Προσπαθήστε να κατανοήσετε και να κάνετε εξάσκηση όσα έχουμε μάθει.

Κάνε κλικ για να δεις την ιστορία!



ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ, ΠΑΙΔΙΑ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...