Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2020


 

 ΤΡΙΤΗ 1 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2020

Ε1: 

Στο doxaskenteridou

α) Κάνω εξάσκηση στις λέξεις που είχα για Ορθογραφία 2 (στην ετικέτα Ε' ΤΑΞΗ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ).

συνιστώ, προτείνω =

νεαρά παιδιά =
μόνο αν =
εργάζομαι πολύ σκληρά =
είμαι παθιασμένη-ος γι’ αυτό =
παιχνίδι =
πρέπει να είσαι =
ταλαντούχος-α-ο =
επίσης =

Ήταν χαρά μας να σας έχουμε εδώ μαζί μας. =


β) Μαθαίνω τις λέξεις για Ορθογραφία 3 (στην ετικέτα Ε' ΤΑΞΗ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ).

good habits = καλές συνήθειες

welcome someone = καλωσορίζω κάποιον
in a polite way = με ευγενικό τρόπο
 better = καλύτερος-η-ο
interview = συνέντευξη (ίντερβιου)
How often do you….?= Πόσο συχνά…;
eat out = τρώω έξω
go to the theatre = πηγαίνω στο θέατρο
in winter = το χειμώνα
eat vegetables = τρώω λαχανικά

wake up early = ξυπνώ νωρίς


γ) Έχω μαζί μου το τελευταίο φυλλάδιο με τις ασκήσεις Γραμματικής για να το ολοκληρώσουμε.(Οι ασκήσεις θα γίνουν στο μάθημα).  

δ) Στο βιβλίο του μαθητή έχουμε ανάγνωση - κατανόηση τα κείμενα στην σελίδα 26.

ε) Στο βιβλίο του μαθητή κάνω τις ασκήσεις Β, C, D1 και D2 στις σελίδες 26 και 27.

στ)  Κάνω εξάσκηση κάθε μέρα όταν έχω χρόνο στα διαδραστικά βιβλία της Mrs Haquet.


Δ1: 

Στο doxaskenteridou

α) Κάνω εξάσκηση τις λέξεις που είχα για Ορθογραφία 2 (στην ετικέτα Δ' ΤΑΞΗ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ).

Το αγαπημένο της φαγητό είναι… =

Το αγαπημένο του φαγητό είναι... =

μιλώ =
γράφω =

ακούω μουσική =
παίρνω =
βγάζω φωτογραφίες =
δέντρο =
φύλλα =
φύλλα δέντρων =
φτιάχνω =
ρούχα =
κούκλα =
φτιάχνω ρούχα για κούκλες =


β) Μαθαίνω τις λέξεις για Ορθογραφία 3 (στην ετικέτα Δ' ΤΑΞΗ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ). 

stamps =γραμματόσημα

I collect stamps =συλλέγω γραμματόσημα

play computer games =παίζω παιχνίδια στον υπολογιστή

interesting =ενδιαφέρων –ουσα-ον  (ίντρεστινγκ)

boring=βαρετός-ή-ό(μπόουρινγκ)

strange =παράξενος-η-ο (στρέιντζ)

fun=διασκεδαστικός -ή-ό(φαν)

Do you like…? –Σου αρέσει…;

YesI do. =Ναι (μου αρέσει).

NoI dont .=Όχι (δεν μου αρέσει).

I like reading =μου αρέσει  να διαβάζω



γ) Στο βιβλίο του μαθητή στην σελίδα 24 κάνω Ανάγνωση - Κατανόηση το τραγούδι 5 και Αντιγραφή την πρώτη στροφή.

δ) Στην ίδια σελίδα κάνω την ακουστική άσκηση 6.



Γ2: 

Στο doxaskenteridou

α) Κάνω εξάσκηση τις λέξεις που είχα για Ορθογραφία 3 (στην ετικέτα Γ' ΤΑΞΗ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ).

Κι εγώ επίσης! =

ψάχνω για … =

φυσικά =

Τι είναι αυτό; =

προς τη λίμνη =


β) Μαθαίνω τις λέξεις για Ορθογραφία 4(στην ετικέτα Γ' ΤΑΞΗ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ).

Μαθαίνω για Ορθογραφία τις λέξεις με κόκκινο! 

ΜΑΘΗΜΑ 3: Were pirates = Εμείς είμαστε πειρατές


Can you open the door? = Μπορείς να ανοίξεις

 την πόρτα;

the = ο-η-το

a / an = ένας – μία – ένα   
   
(a door  αλλά  an apple)  
                      
NoI cant! = Όχι, δεν μπορώ!

bag =  τσάντα

box =  κουτί

map = χάρτης

pirate hat = πειρατικό καπέλο

Its mine! = Αυτό είναι δικό μου! (μάιν)

Stop it! =  Σταμάτα το αυτό!

Friends dont fight! = Οι φίλοι δεν μαλώνουν!
                    ( φάιτ)

Were ( We are) = Εμείς είμαστε

together = μαζί (τουγκέδερ)



γ) Παρακολουθώ το βίντεο του μαθήματός μου, μάθημα 3:  ''We're pirates''(στην ετικέτα Γ' ΤΑΞΗ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ) κι επαναλαμβάνω.

Κάνω κλικ στην εικόνα για να ακούσω το μάθημά 3!



γ) Στο βιβλίο του μαθητή στην σελίδα 34 κάνω Ανάγνωση - Κατανόηση το μάθημα.

δ) Στο τετράδιο Αντιγραφής κάνω αντιγραφή το πρώτο και τρίτο κουτάκι του μαθήματος.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...