Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020

Ε1' ΤΑΞΗ 9ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΒΕΡΟΙΑΣ - UNIT 7: GOING BACK IN TIME

ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ: 
ΑΟΡΙΣΤΟΣ ΑΠΛΟΣ  ΚΑΙ ΑΟΡΙΣΤΟΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ
Παρακαλώ πολύ να μπείτε στην ετικέτα E' CLASS Unit 7 (δίπλα) και να μελετήσετε και πάλι όλη τη θεωρία που διδαχτήκατε στην τάξη! Στη συνέχεια να κάνετε τις παρακάτω επαναληπτικές ασκήσεις γράφοντας τις λύσεις στο τετράδιο Γραμματικής - Ασκήσεων. Οι λύσεις θα δοθούν στο επόμενο μάθημα για να διορθώσετε τα λάθη σας.

A) WRITE THE SENTENCES IN THE SIMPLE PAST OR PAST CONTINUOUS (ΓΡΑΨΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΟΡΙΣΤΟ ΑΠΛΟ Ή ΤΟΝ ΑΟΡΙΣΤΟ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ). ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΝΕΣΤΩΤΑ ΑΠΛΟ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΟΥΝ ΣΕ ΑΟΡΙΣΤΟ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΟΡΙΣΤΟ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΟΥΝ ΣΕ ΑΟΡΙΣΤΟ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ.

1. We live in a village.
    We........................................................... .

2. She is watching a film now.
    She ........................................................yesterday.

3. He is eating some cherries now.
    He ......................................   yesterday.

4. They go to the park every day.
     They .......................................to the park yesterday.

5. I clean my room at weekends.
    I .................................................... yesterday.

6. My mother usually washes the dishes.
    My mother ................................................ yesterday, too.

7. My little brother often forgets his homework.
    My little brother ................................... yesterday, too.

8. We don't dance modern dances.
    We ................................................ last night.

9. He isn't drinking lemonade.
    He ..................................................... two hours ago.

10. She isn't thirsty now.
      She ....................................................... yesterday.


B) WRITE THE SENTENCES IN ΤΗΕ  INTERROGATIVE AND NEGATIVE FORM (ΓΡΑΨΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΤΥΠΟ):

1. We sat under a tree for a rest.


2. We were scared.


3. They remembered the old beggar.


4. My mother usually gave me money.


5. He was reading my article when I called him.



C) CORRECT THE MISTAKES IN THE TEXT (ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΤΑ ΛΑΘΗ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ):

Yesterday were a very special day. In the 9 o' clock at the morning

 we wented for a walk in the forest and in 11 o' clock we returns to the camp. We not did played basketball but we played volleyball because we are liking volleyball very much. 

Δ' ΤΑΞΕΙΣ 9ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΒΕΡΟΙΑΣ - ΔΗΜ. ΣΧ. ΤΡΙΠΟΤΑΜΟΥ - ΡΑΧΗΣ - UNIT 5: HABITS AND CUSTOMS

Το  σχέδιο μαθήματος αφορά το κεφάλαιο 5 του βιβλίου μας και περιέχει θεωρία και ασκήσεις για επανάληψη των όσων μάθαμε στην τάξη! Θα σας παρακαλούσα μέσα στην εβδομάδα που διανύουμε να μελετήσετε και να κάνετε όλα όσα σας αναθέτω! Στο τέλος της εβδομάδας θα σας ζητηθεί μια εργασία (project)  για την επόμενη εβδομάδα, η οποία θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα μας! 


Let's watch the story of Peter Pan! 
Ας παρακολουθήσουμε την ιστορία του Πίτερ Παν!




 Γραμματική
Simple Present (Απλός Ενεστώτας)
Να θυμηθούμε ότι χρησιμοποιούμε τον Ενεστώτα Απλό όταν θέλουμε να μιλήσουμε για τις συνήθειές μας ή τα έθιμα του τόπου μας. 
Κάνουμε επανάληψη το ρήμα περπατώ στα αγγλικά(walk) στην Κατάφαση - Ερώτηση - Άρνηση. 
Το αντιγράφουμε στο τετράδιο Αντιγραφής και το μαθαίνουμε! 



ΠΡΟΣΟΧΗ! Θυμόμαστε ότι στο 3ο πρόσωπο Ενικού αριθμού (he / she/ it) το ρήμα παίρνει ένα 's ή -es ή η κατάληξη προσθέτοντας το 's γίνεται -ies; 
Κάνουμε επανάληψη τα παρακάτω ρήματα στο γ' πρόσωπο Ενικού αριθμού και τα γράφουμε στο τετράδιο Αντιγραφής!
(εργάζομαι - εργάζεται, τρώω - τρώει, παίζω παίζει, κολυμπώ - κολυμπά, γράφω - γράφει, μελετώ - μελετά, κλαίω - κλαίει, προσπαθώ - προσπαθεί, κατασκοπεύω - κατασκοπεύει, πετάω - πετάει, πηγαίνω - πηγαίνει, πλένω - πλένει,  παρακολουθώ - παρακολουθεί, αναμιγνύω - αναμιγνύει, φιλώ - φιλάει)

Ποιες από τις παρακάτω συνήθειες έχετε εσείς; 
Ποιες έχει η μητέρα σας;
Γράψτε τις συνήθειές σας και της μητέρας σας στο τετράδιο Γραμματικής  - Ασκήσεων!
Daily routine- Καθημερινό πρόγραμμα




Τα Επιρρήματα Συχνότητας ( πάντα, συνήθως, μερικές φορές, σπάνια, ποτέ)  δείχνουν πόσο συχνά κάνω κάτι:
Επανάληψη! Τα Επιρρήματα Συχνότητας μπαίνουν ανάμεσα στο πρόσωπο (υποκείμενο) και το ρήμα. π.χ. I always do my homework.(Εγώ πάντα κάνω τα μαθήματά μου.)

Μπαίνουν, όμως  μετά τα βοηθητικά ρήματα
am, is, are, can κτλ.
π.χ. I am never late.(Ποτέ δεν αργώ.)
She is always there for me!(Αυτή είναι πάντα εκεί για εμένα!)

Θυμάστε πώς ρωτάμε; Πόσο συχνά (κάνεις κάτι...);

Απαντάμε πόσο συχνά κάνουμε τα παρακάτω!




Ρωτάμε: Πόσο συχνά (κάνει κάτι αυτός - ή);




Κάνουμε μια επανάληψη τις  Προσωπικές και  Κτητικές Αντωνυμίες και τα Κτητικά Επίθετα!
Εγώ, εσύ, αυτός κτλ.
Εμένα, εσένα, αυτόν κτλ. 
(δικός-ή-ό) μου, (δικός-ή-ό σου) κτλ.
Δικός-ή-ό μου, δικός-ή-ό σου, δικός-ή-ό του) κτλ. 

Διαβάζουμε προσεκτικά τα παραδείγματα από κάτω και γράφουμε αντίστοιχα παραδείγματα για τον εαυτό μας στο τετράδιο Γραμματικής - Ασκήσεων!

Pronouns - Αντωνυμίες

Όσα παιδιά θέλετε να κάνετε περισσότερη εξάσκηση, σας προτείνω το εξής: Μπαίνετε στην ετικέτα Δ' CLASS (δίπλα), κατεβάζετε τη σελίδα, πατάτε  'Παλαιότερες αναρτήσεις' και  όταν βρείτε το Unit 5, κάνετε τις διαδραστικές ασκήσεις που έχω ετοιμάσει για εσάς. Στις ασκήσεις αυτές ο σύνδεσμος κατεβαίνει κάτω αριστερά στον υπολογιστή σας και τον ανοίγετε με διπλό κλικ!  Επίσης, στις ασκήσεις αυτές έχετε τη δυνατότητα να ελέγξετε αν η επιλογή σας είναι σωστή ή λάθος πατώντας 'check'. Αν χρειαστείτε βοήθεια, πατάτε ''hint'' και σας δίνονται βοηθητικά γράμματα. 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...