Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2020

 ΤΕΤΑΡΤΗ 9 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2020

Δ1: 

Στο doxaskenteridou

α) Κάνω εξάσκηση τις λέξεις που είχα για Ορθογραφία 5:

Εδώ  ζω =

χώρα = 
Ευρωπαϊκές χώρες =
συμμαθητής =
Από πού είσαι; =
Είμαι από την Ελλάδα =
λοιπόν =
Πες μας σχετικά με… =
όπως, σαν =


β) Μαθαίνω τις λέξεις για Ορθογραφία 6:

North= Βορράς              
South =Νότος (σάουθ)
West= Δύση                       
East= Ανατολή (ίιστ)
part =  μέροςτμήμα  
In the north part of Greece = Στο βόρειο τμήμα της Ελλάδας
England= Αγγλία          
English= Άγγλος, αγγλικός-ή-ό, αγγλικά
London =Λονδίνο(η πρωτεύουσα της Αγγλίας)


γ) Στο Βιβλίο Εργασιών στην σελίδα 20 κάνω την άσκηση 4. Στις προτάσεις κάτω γράφω τι αρέσει ή τι δεν αρέσει από τα παραπάνω χόμπι στον πατέρα μου, την μητέρα μου, τον αδερφό μου(αν έχω), την αδερφή μου (αν έχω) και τον/ την φίλο - η μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...