ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ:
Στο doxaskenteridou επάνω δεξιά ανοίγουμε το εικονίδιο του ψηφιακού σχολείου με διπλό αριστερό κλικ.
Επιλέγουμε το αριστερό ''Διαδραστικά σχολικά βιβλία''.
Επιλέγουμε το μεσαίο ''Δείτε το υλικό ανά τάξη''.
Επιλέγουμε την τάξη μας από κάτω.
Επιλέγουμε ''Διαδραστικά βιβλία μαθητή εμπλουτισμένα html/pdf''.
Επιλέγουμε το βιβλίο μας.
Ανοίγουμε στο μάθημά μας πατώντας το βελάκι προς τα κάτω επάνω δεξιά
ή αλλάζουμε σελίδες με τα δυο βελάκια δεξιά - αριστερά (πάλι επάνω δεξιά).
Μέσα στο διαδραστικό βιβλίο μπορούμε να βρούμε όλα τα ηχητικά αρχεία (το μάθημά μας και τις ακουστικές ασκήσεις).
Προκειμένου να βρίσκετε την ανάρτηση που σας ενδιαφέρει, να πατάτε ''Παλαιότερες αναρτήσεις'' στο τέλος της κάθε σελίδας!
ΤΡΙΤΗ 24 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2020
Ε1:
Στο doxaskenteridou
α) Κάνω εξάσκηση στις λέξεις που είχα για Ορθογραφία 1
β) Μαθαίνω τις λέξεις για Ορθογραφία 2.
γ) Κάνω εξάσκηση κάθε μέρα όταν έχω χρόνο στα διαδραστικά βιβλία της Mrs Haquet.
δ) Έχω μαζί μου τα φυλλάδια με τις ασκήσεις Γραμματικής για να συνεχίσουμε στο επόμενο μάθημα.(Οι ασκήσεις θα γίνουν στο μάθημα).
Δ1:
Στο doxaskenteridou
α) Κάνω εξάσκηση τις λέξεις που είχα για Ορθογραφία 1.
β) Μαθαίνω τις λέξεις για Ορθογραφία 2.
γ)Ακούω το μάθημα στη σελίδα 22 στο βιβλίο του μαθητή και κάνω Αντιγραφή.
δ) Ανοίγω το τρίτο εικονίδιο επάνω από το μάθημα ψηλά αριστερά, ακούω και επαναλαμβάνω τα χόμπι.
Γ2:
Στο doxaskenteridou
α) Κάνω εξάσκηση τις λέξεις που είχα για Ορθογραφία 1.
β) Μαθαίνω τις λέξεις για Ορθογραφία 2.
γ) Κάνω Αντιγραφή στο τετράδιο Γραμματικής - Ασκήσεων τα δυο φυλλάδια με τις ερωτηματικές λέξεις what, who, where και τα μαθαίνω καλά.
(Όλα τα παραπάνω θα τα βρείτε στο doxaskenteridou)
Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2020
Δ1:
α)Στο doxaskenteridou κάνω εξάσκηση τις λέξεις που είχα για Ορθογραφία συμπληρώνοντας τις αγγλικές λέξεις και στη συνέχεια μαθαίνω τις λέξεις για την επόμενη Ορθογραφία 2.
β) Στο βιβλίο του μαθητή στη σελίδα 151 μαθαίνω να κλίνω το ρήμα μου αρέσει στα αγγλικά (I like κτλ.).
γ)Στο βιβλίο του μαθητή στη σελίδα 24 κάνω αντιγραφή την πρώτη στροφή του τραγουδιού.
δ) Μπαίνω στο διαδραστικό βιβλίο του μαθητή από το Ψηφιακό σχολείο στο μάθημά μου στην σελίδα 24, ακούω και διαβάζω το τραγούδι για το τι μου αρέσει.
ε)Συνεχίζω στην ίδια σελίδα κάνοντας την ακουστική άσκηση 6. Ακούω και από τις λέξεις προσπαθώ να καταλάβω ποιο χόμπι περιγράφει ο καθένας.
Β1:
α)Στο doxaskenteridou βρίσκω το δεύτερο γράμμα του αγγλικού αλφάβητου (Bb), βλέπω το βίντεο, επαναλαμβάνω και μαθαίνω όσες λέξεις μπορώ.
β) Κάνω αντιγραφή, διαβάζω και μαθαίνω απ' έξω τις λέξεις στο φυλλάδιο: balloon(μπελούουν), bee(μπίι), bear(μπέαρ).
Γ1:
α) Στο doxaskenteridou κάνω εξάσκηση τις λέξεις για Ορθογραφία που είχα και μαθαίνω τις επόμενες λέξεις Ορθογραφία 2.
β) Στο βιβλίο του μαθητή στη σελίδα 30 κάνω αντιγραφή, διαβάζω και μαθαίνω το τραγουδάκι 4.
γ)Στην ίδια σελίδα κάνω την άσκηση 5. Συνδέω τις φράσεις επάνω με τις εικόνες από κάτω σύμφωνα με την ιστορία μας.
ΠΕΜΠΤΗ 26 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2020
Ε1:
Στο doxaskenteridou
α) Κάνω εξάσκηση στις λέξεις που είχα για Ορθογραφία 2.
β) Μαθαίνω τις λέξεις για Ορθογραφία 3.
γ) Κάνω εξάσκηση κάθε μέρα όταν έχω χρόνο στα διαδραστικά βιβλία της Mrs Haquet.
δ) Έχω μαζί μου τα φυλλάδια με τις ασκήσεις Γραμματικής για να συνεχίσουμε στο επόμενο μάθημα.(Οι ασκήσεις θα γίνουν στο μάθημα).
Γ2:
α) Κάνω εξάσκηση τις λέξεις που είχα για Ορθογραφία 2.
β) Μαθαίνω τις λέξεις για Ορθογραφία 3.
γ) Κάνω επανάληψη τις ερωτηματικές λέξεις who, what, where στο τετράδιο Γραμματικής - Ασκήσεων.
δ) Στο Βιβλίο Εργασιών (λεπτό βιβλίο) στη σελίδα 23 κάνω τις ασκήσεις 2 και 3.
Γ1:
α) Στο doxaskenteridou κάνω εξάσκηση τις λέξεις για Ορθογραφία 2 που είχα και μαθαίνω τις επόμενες λέξεις Ορθογραφία 3.
β) Στο Βιβλίο του Μαθητή διαβάζω και κατανοώ την ιστορία στην σελίδα 31.
γ) Κάνω αντιγραφή το πρώτο κουτάκι της ιστορίας.
δ) Κάνω επανάληψη τις ερωτηματικές λέξεις who, what, where στο τετράδιο Γραμματικής - Ασκήσεων.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 27 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2010
Δ2:
α) Στο doxaskenteridou κάνω εξάσκηση τις λέξεις για Ορθογραφία 2 που είχα και μαθαίνω τις επόμενες λέξεις Ορθογραφία 3.
β) Στο Βιβλίο του Μαθητή διαβάζω και κατανοώ τον διάλογο στην σελίδα 26.
γ) Κάνω αντιγραφή τον μεγάλο κύκλο του διαλόγου.
δ) Στο Βιβλίο του Μαθητή κάνω την άσκηση 4 στην σελίδα 27.
ε) Όποτε έχω χρόνο, εξασκούμαι στα διαδραστικά βιβλία στα ρήματα ''Μπορώ'', ''Έχω'' και '' Μου αρέσει''.
Β1:
α)Κάνω επανάληψη στις λέξεις που αρχίζουν από Aa και Bb και μαθαίνω να γράφω τουλάχιστον μία λέξη από το κάθε γράμμα.
β) Κάνω την Αντιγραφή. (Για όσα παιδιά δεν την έχουν κάνει).
ΔΕΥΤΕΡΑ 30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2020
Δ2:
α) Στο doxaskenteridou κάνω εξάσκηση τις λέξεις για Ορθογραφία 3 που είχα και μαθαίνω τις επόμενες λέξεις Ορθογραφία 4.
β) Στο Βιβλίο του Μαθητή στις σελίδες 28 και 29 κάνω τις ασκήσεις 5 και 6 αντίστοιχα.
Ε2:
Στο doxaskenteridou
α) Κάνω εξάσκηση στις λέξεις που είχα για Ορθογραφία 2.
β) Μαθαίνω τις λέξεις για Ορθογραφία 3.
γ) Στο Βιβλίο του Μαθητή στις σελίδες 26 και 27 κάνω τις ασκήσεις Β, C και D1, D2 αντίστοιχα.
Β2:
α)Στο doxaskenteridou βρίσκω το δεύτερο γράμμα του αγγλικού αλφάβητου (Bb), βλέπω το βίντεο, επαναλαμβάνω και μαθαίνω όσες λέξεις μπορώ.
β) Κάνω αντιγραφή 5 φορές, διαβάζω και μαθαίνω απ' έξω τις λέξεις στο φυλλάδιο: balloon(μπελούουν), bee(μπίι), bear(μπέαρ).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου