Τρίτη 19 Μαΐου 2020

Γ' ΤΑΞΗ Δημ. Σχ. Ραχιάς / Τριπόταμου Τρίτη 19 Μαϊου 2020

1. Οι απαντήσεις από την άσκηση 3.
 Παρακαλώ, διορθώστε τα λάθη σας. 
1. I eat fruit in the garden.
2.I wash my hands in the bathroom.
3. I sleep in my bed.
4. I play with my friends.
5. I climb trees.
6. I can't drive.
7. I can sing.
8. I play football at school. 
9. I read books.
10. I write with my pencil.




2. I can = Εγώ μπορώ να ...
Κάντε κλικ στην εικόνα για να δείτε το βίντεο.




3. Στο τετράδιο Γραμματικής - Ασκήσεων να γράψετε τις παρακάτω  προτάσεις στα αγγλικά: 
1. Εγώ μπορώ να περπατήσω.
2. Εγώ μπορώ να πηδήξω.
3. Εγώ μπορώ να τρέξω.
4. Εγώ μπορώ να κολυμπήσω.
Οι σωστές απαντήσεις θα δοθούν στο επόμενο μάθημα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...