Δευτέρα 27 Απριλίου 2020

Δ' ΤΑΞΗ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - Δευτέρα 27 Απριλίου 2020


1. Στο τετράδιο Ορθογραφίας να συμπληρώσετε τις αγγλικές λέξεις που λείπουν. Στη συνέχεια να κάνετε αυτοδιόρθωση.
βρες , ανακάλυψε =
βλέπω ένα όνειρο =
στο όνειρό μου =
ζω ,  μένω =
Η Χώρα του Ποτέ =
ποτέ =                    
χώρα =                    
νησί =
Ο Πήτερ Παν =
Του Πήτερ Παν =
εκεί  =
ξυπνώ  =  
το πρωί =
το απόγευμα =


2. Να κάνετε επανάληψη τις παρακάτω λέξεις για Ορθογραφία.
Of course!=  Φυσικά!     (εφ κόορς)
every morning=  κάθε πρωί
fly=  πετώ    (φλάι)
over=  πάνω από
ship=  πλοίο
captain=  καπετάνιος    (κάπτεν)
with=  με , μαζί
I want to be with you.=  Θέλω να είμαι μαζί σου.
I play games with my friends.=  Εγώ παίζω παιχνίδια με τους φίλους μου.
go to school=  πηγαίνω στο σχολείο


3.Κάντε κλικ στην εικόνα. Ακούστε το τραγούδι όσες φορές χρειαστεί και στο τετράδιο Γραμματικής - Ασκήσεων να συμπληρώσετε τις παρακάτω λέξεις στα αγγλικά. 



      1.δεν μπορώ 
  2.Πού; =
3.αλλά
4.πες
5.λέω
  6.όνειρο
  7.ανοίγω
 8.μάτια
9.καλά
10.ζωή
    11.ξύπνα με
  12.χρόνος
         13.τον εαυτό μου
   14.γνωρίζω
   15.χαμένος
  16.κόσμος
 17.χέρια
18.μόνο
19.έχω
  20.κλείνω
   21.παιχνίδι
  22.βραβείο
     23. για όλους
24.αγάπη
25.όταν
Οι σωστές απαντήσεις θα δοθούν στο επόμενο μάθημα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...