Τρίτη 31 Μαρτίου 2020

Γ΄ ΤΑΞΗ ΔΗΜ. ΣΧ. ΡΑΧΙΑΣ - ΤΡΙΠΟΤΑΜΟΥ

1. ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ
Το ρήμα ''έχω'' στα αγγλικά είναι ''Ι have got'' (άι χαβ γκοτ) και το κλίνουμε σε όλα τα πρόσωπα όπως βλέπουμε παρακάτω. Στα πρόσωπα ''αυτός - αυτή - αυτό'' , δηλαδή ''he - she- it'' γίνεται ''has got''(χαζ γκοτ), ενώ σε όλα τα άλλα είναι ''have got''. 
Διαβάζουμε προσεχτικά το φυλλάδιό μας προσέχοντας και τους σύντομους τύπους. Δηλαδή, το have got ενώνεται με το πρόσωπο και γίνεται 've got, ενώ το has got ενώνεται με το πρόσωπο και γίνεται 's got.
π.χ. I have got a book ή I've got(άιβ γκοτ) a book.=
Εγώ έχω ένα βιβλίο. 
και 
He has got a ball ή He's got a ball.(χιζ γκοτ) =
Αυτός έχει μια μπάλα.





Αφού μελετήσετε το φυλλάδιο, να κάνετε την παραπάνω άσκηση γράφοντας τις προτάσεις στα αγγλικά στο τετράδιο Γραμματικής - Ασκήσεων. 
Οι σωστές απαντήσεις θα δοθούν στο επόμενο μάθημα για να διορθώσετε τα λάθη σας.


2. ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ σελ. 54

Lesson 3: It's winter 
        Είναι χειμώνας
Θα βρείτε το βίντεο του μαθήματος στην ετικέτα Γ' CLASS VIDEOS (δίπλα), όπου υπάρχουν τα βίντεο όλων των μαθημάτων.
Παρακολουθήστε το βίντεο του μαθήματος πολλές φορές. Στη διάρκεια της εξάσκησης να το σταματάτε και να επαναλαμβάνετε μέχρι να μάθετε να διαβάζετε το μάθημα. Παρακάτω θα βρείτε τις  λέξεις του μαθήματος με τη σημασία
τους για την κατανόηση της ιστορίας. 


Lesson 3: It’s winter = Είναι χειμώνας
Ιt’s snowing = Χιονίζει! (σνόουινγκ)
again = ξανά, πάλι (εγκέν)
I like = Μου αρέσει (λάικ)
I dont like = Δεν μου αρέσει
spring = η άνοιξη
the sky = ο ουρανός (σκάι)
blue = μπλε
the sun = ο ήλιος
too = επίσης
warm = θερμός-ή-ό (γουόρμ)
Please = Σε/σας παρακαλώ!
Give me some food! = Δώσε μου λίγο φαγητό!
you are (you’re) = εσύ είσαι
lazy = τεμπέλης (λέιζι)
Why don’t you save for a rainy day? = Γιατί δεν αποταμιεύεις για τις δύσκολες μέρες;
a rainy day = μια βροχερή μέρα (ρέινι)
Here you are = Ορίστε!
You’re right! = Έχειςδίκαιο!  (ράιτ)
my umbrella = η ομπρέλα μου             
your umbrella = η ομπρέλα σου

Άσκηση
  Να κάνετε την άσκηση 2. στη σελίδα 55 του βιβλίου του μαθητή(δίπλα στο μάθημα). Να γράψετε Τ (true = σωστό) δίπλα σε κάθε σωστή πρόταση και F(false) δίπλα σε κάθε λάθος πρόταση. Οι σωστές απαντήσεις θα δοθούν στο επόμενο μάθημα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...