Τετάρτη 1 Απριλίου 2020

Γ' ΤΑΞΗ ΔΗΜ. ΣΧ. ΡΑΧΙΑΣ / ΤΡΙΠΟΤΑΜΟΥ

α) Οι απαντήσεις στις ασκήσεις με το ρήμα ''have got'' = ''έχω'': 
1 I have got a blue bag. ή  I've got a blue bag.
2.They have not got a school. ή  They haven't got a school.
3. She has got a red apple. ή She's got a red apple.
4. We have got a good teacher. ή We've got a good teacher.
5. Have you got a pencil?
Παρακαλώ, διορθώστε τα λάθη σας!


β) Οι απαντήσεις για την άσκηση 2 στη σελίδα 55 του βιβλίου του μαθητή είναι: 
A: T( σωστό)                         B: F(λάθος)
C: T                                        D:F
E:F                                          F:T



γ) ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ 
Το ρήμα ''μου αρέσει'' στα αγγλικά είναι ''I like''(άι λάικ)
π.χ. Μου αρέσει το ποδόσφαιρο. = I like football.
Μου αρέσουν τα φρούτα. = Ι like fruit.


 Όταν μιλάμε για αυτόν - αυτήν - αυτό, δηλαδή he - she - it, τότε λέμε he / she / it likes ή με ονόματα John / Mary / The dog likes. Προσθέτουμε, δηλαδή ένα -s στο like.
 π.χ.Του αρέσουν τα αγγλικά. = He likes English.
Της αρέσουν τα μήλα. = She likes apples.
Στη γάτα αρέσουν τα ποντίκια. = The cat likes mice.


 Το ''δεν μου αρέσει'' είναι ''I do not like'' ή σύντομα '' I don't like''.
π.χ. Δεν μου αρέσει η σούπα. = I do not like soup ή Ι don't like soup.
Άρα, η ελληνική λέξη ''δεν'' είναι ''do not''(ντου νοτ)  ή ''don't'' (ντοντ) σύντομα.

Όταν μιλάμε για αυτόν - αυτήν - αυτό, δηλαδή he - she - it τότε το ''δεν''  γίνεται ''does not'' ή ''doesn't''.



Να κάνετε την παραπάνω άσκηση στο τετράδιο Γραμματικής - Ασκήσεων. Οι σωστές απαντήσεις θα δοθούν στο επόμενο μάθημα.


δ) Βιβλίο μαθητή σελ. 55:  Να κάνετε αντιγραφή την πρόταση στην άσκηση 3. και να ξέρετε να την διαβάζετε. (Δεν κάνει ζέστη κι εγώ παίζω 
πολύ!)


ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ: THE FOUR SEASONS (ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΠΟΧΕΣ)
(fall / autumn = φθινόπωρο)

ΑΣΚΗΣΗ: Στο τετράδιο Αντιγραφής να κάνετε τη δική σας αφίσα με τις τέσσερις εποχές και να την χρωματίσετε. 




O ΚΑΙΡΟΣ - THE WEATHER
(σαν, κλάουτζ, γουίντ, ρέιν, στόορμ, σνόου) 



It's.... (Κάνει...)
(σάνι, σνόουι, γουίντι, κλάουντι, στόρμι, ρέινι)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...